SEKČNÍ VRATA
Tepelnou pohodu v garáži Vám zajistí 40 mm polyuretanu uvnitř každé sekce. Sekční vrata firmy ALUROL jsou vhodná do novostaveb i do rekonstruovaných objektů.
Pohyb sekčních vrat usnadňují torzní pružiny, jejichž umístění je dáno výškou nadpraží, tzn. vzdáleností od horní hrany otvoru ke stropu. Rozměr minimálně 220 mm Vám vytvoří ideální prostor pro uložení těchto pružin právě v nadpraží. Firma ALUROL si umí poradit i s menším rozměrem. V takovém případě ale musíte počítat s pružinami vzadu (pod stropem garáže).
ROLOVACÍ VRATA
Rolovací vrata firmy ALUROL Vám zajistí vynikající řešení vnitřního prostoru garáže. Vrata jsou vhodná do novostaveb i do rekonstruovaných objektů.
Celá vrata se navinou do schránky v nadpraží a nezabírají tak místo pod stropem garáže. Ideální výška nadpraží je 40 cm. Vrata Vám můžeme samozřejmě namontovat i zvenku. Pro výrobu rolovacích vrat používáme lamely s výškou 55 mm nebo lamely robustnější s výškou 77 mm, které jsou vhodnější pro větší rozměry vrat.
VÝKLOPNÁ VRATA
Řešíte-li montáž nových či výměnu starých vrat v řadových garážích nebo nevytápěné garáži, zvolte cenově dostupná výklopná vrata a nebudete litovat. Jedná se o nezateplená, případně zateplená vrata, která se zasouvají celá pod strop garáže.
Křídla výklopných vrat z ocelového plechu se vyrábějí v několika základních barvách RAL 9016; 9006; 7035; 7016; 6005; 8014; 8017 a v imitacích dřeva zlatý dub nebo ořech. Pro milovníky dřeva má společnost ALUROL připravenou zajímavou variantu – rám pro vlastní výplň. Celkové ladění výklopných vrat (motiv, barva dřeva) potom záleží pouze na Vaší fantazii. Další možností jsou výklopná vrata s integrovanými dveřmi.
PRŮMYSLOVÁ VRATA
Od privátních sekčních vrat se liší především svými rozměry, četností užívání a praktickými doplňky (např. integrované vstupní dveře nebo prosvětlení). Jedná se o nejrozšířenější model vrat používaný v průmyslových areálech, hasičských zbrojnicích nebo zemědělských družstvech.
Nejvíce jsou používána vrata, která zajíždějí pod strop hal, ovšem umíme i tzv. šikmé kování, kdy dráha kopíruje šikmý strop, nebo zvýšené kování, při kterém se vrata pohybují i několik metrů podél nadpraží a teprve poté zajíždějí těsně pod strop. V poslední době si nachází cestu mezi zákazníky i provedení skládacích vrat. Používá se všude tam, kde nelze umístit konstrukci vedení uvnitř objektu.